رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش می گوید از ما تمکین نمی کنید و فدراسیون فوتبال نیازی به بودجه وزارتخانه ندارد.

کفاشیان: گویا وزارت ورزش به مجمع و انتخابات اعتقادی ندارد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی کفاشیان با حضور در رادیو ورزش  در بخشهایی از سخنان خود گفت: احترام برای من از هر چیزی مهمتر است . سلیقه ها فرق می کند ولی من همیشه به مافوقم احترام گذاشتم زیرا احترام برای من در اولویت است .

وی با اشاره به سابقه  34 سال مدیریت ورزشی خود گفت: باید به سیستم و قوانین احترام گذاشت.من همیشه آمادگی دیدار با وزیر را دارم و همیشه با او تماس گرفته‌ام.

کفاشیان افزود: با رئیس فدراسیون‌ها جلسه برگزار می‌کنند ‌و بنده را دعوت نمی‌کنند، نمی‌دانم علت چیست، البته می‌گویند از ما تمکین نمی‌کنید.

وی افزود: می‌گویند فدراسیون فوتبال استقلال دارد و بودجه نمی‌خواهد ولی اینطور نیست. ما نمی توانیم مستقل از مجمع عمل کنیم. بودجه هم برای ما نیست بلکه برای تیم ملی است .

کفاشیان در ادامه افزود:در حال حاضر، بودجه خود را تا پارسال گرفته‌ایم ولی امسال نتوانسته‌ایم بودجه‌مان را بگیریم، من هم نمی‌توانم بدون بودجه، زمین و ساختمان بسازم و این باعث ضرر و زیان در فوتبال می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد حضور  سه بازیکن امید  در لیست کی‌روش برای اردوی اروپایی تیم ملی گفت:باید سرمربیان دو تیم با هم همکاری کنند. در قرارداد کی‌روش هم آمده که او باید در تیم امید به عنوان ناظر فنی فعالیت کند.

وی افزود:پس از بازگشت تیم ملی امید از کویت، جلسه‌ای بین کی‌روش و خاکپور برگزار خواهد شد و پس از بحث و بررسی در این خصوص تکلیف را روشن می کنیم.

کفاشیان در مورد تکلیف پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا گفت: در همین راستا، پول کی‌روش و دستیارانش تسویه شد. فیفا هم قبول کرده تا 5.5 میلیون دلار باقی مانده را به سفارت ایران در سوئیس بدهد.

وی افزود: ما خرد خرد از آن برداشت کرده و بدهی‌هایمان را تسویه خواهیم کرد.

وی  در مورد بازی با شیلی  گفت: ما سعی می‌کنیم این بازی هر طور شده برگزار شود.زیرا هم  یک بازی برای تیم ملی ست و هم برای رده‌بندی تیم ملی تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: برای این بازی ما اسپانسر گرفته‌ایم هر چند  این  قبیل بازی‌ها در اروپا و سایر نقاط جهان  مشتری دارد و شبکه ها آن را می‌خرند که  متاسفانه در ایران این خبرها نیست.


برچسب ها: کشتی ، کمربند ، آلیش ، زنان ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار